Service
Har du problemer med en hvitevare fra følgende leverandør:
Har du spørsmål eller trenger hjelp, bruk supportnummer i forhold til merke:
Witt, Point, Ecotronic, Liebherr, Brandt, De Dietrich Fisher & Paykel, Norcold, Haka
93 24 02 22
Falcon, Scan Domestic, Senz, Silverline, CASO
23 89 72 66
Trykk HER
Bestill service for AEG, Siemens, Bosch, Neff, Electrolux og Zanussi
Du kan bestille service hos oss på følgende måte:
Telefon, 37 09 60 00
post@arendalelektroverksted.no
audun@arendalelektroverksted.no
rune@arendalelektroverksted.no
Bestill direkte på nett!
Husk å ha følgende opplysninger om produktet klare:
Produkttype, Serienummer, produktnummer og evt. kjøpskvittering dersom dette skal behandles som en reklamasjon.
Elektroverkstedet AS
Vår kontaktinformasjon
Industritoppen 15
4848 ARENDAL
Sentralbord:: 37 09 60 00
Epost:: post@arendalelektroverksted.no
Åpningstider: Mandag - fredag: 8:00 til 16:00
Har du Eico produkt som det er noe galt med?
HAR DU SPØRSMÅL ELLER HAR DU BRUK FOR EN SERVICEMONTØR?
Vi hjelper gjerne med service eller reservedeler til EICO produkter. Fyll ut nedenstående og vi vil kontakte deg eller sende de bestilte reservedeler.
Læs om vores persondata politik her: PERSONATA POLITIK
HJELP DEG SELV TIL EN RASKERE BEHANDLINGSTID
Vær oppmerksom på, at du kan regne med en hurtigere ekspedisjonstid, hvis du allerede nå innesender gyldig kjøpskvittering og foto av typeskildt (Typeskiltet på kjøkkenvifter er å finne bak stålfilter). Vær oppmerksom på, at hvis produktet er feilmontert, er et servicebesøk å betrakte som en betalbar ytelse.
HAR DU ET ELICA-PRODUKT?
Hvis ditt produkt er Elica-brand, foregår all service via Whirlpool. Henvendelse må skje til Whirlpool på telefon +47 22 78 2580 eller på mail: kkno@whirlpool.eu.
Er du i tvivl så tjek her: ELICA-BRAND
Vi hjelper gjerne med service eller reservedeler til EICO produkter. Fyll ut nedenstående og vi vil kontakte deg eller sende de bestilte reservedeler.
Læs om vores persondata politik her: PERSONATA POLITIK
HJELP DEG SELV TIL EN RASKERE BEHANDLINGSTID
Vær oppmerksom på, at du kan regne med en hurtigere ekspedisjonstid, hvis du allerede nå innesender gyldig kjøpskvittering og foto av typeskildt (Typeskiltet på kjøkkenvifter er å finne bak stålfilter). Vær oppmerksom på, at hvis produktet er feilmontert, er et servicebesøk å betrakte som en betalbar ytelse.
HAR DU ET ELICA-PRODUKT?
Hvis ditt produkt er Elica-brand, foregår all service via Whirlpool. Henvendelse må skje til Whirlpool på telefon +47 22 78 2580 eller på mail: kkno@whirlpool.eu.
Er du i tvivl så tjek her: ELICA-BRAND
Her kan du registrere produktet ditt.